Belangrijke informatie voorafgaand aan het starten van een PC overname via GoToAssist

Mag ik uw toestemming voor het op afstand bedienen van uw computer voor het oplossen van het probleem?

Via deze externe toegang zullen wij de status van uw computerprogramma’s en -instellingen controleren om een gepaste oplossing te vinden voor de problemen met uw Medtronic-software die we hebben besproken.

Tijdens deze overname kunnen wij mogelijk een programma laten uitvoeren en instellingen veranderen, of installeren/verwijderen wij software om enige problemen op te lossen.

Wij bekijken, openen of wijzigen niets dat niet verwant is met de software van Medtronic en de sessie kan op elk moment door u worden verbroken door het “GoToAssist”-programma af te sluiten.

Wij aanvaarden voorbij de bepalingen van de wet betreffende productaansprakelijkheid, geen verantwoordelijkheid voor schade geleden door de gebruiker als resultaat van een incorrect gebruik van “GoToAssist”.

Sluit voordat we beginnen alle programma’s en documenten die persoonlijke of privé-informatie bevatten.

 

De externe sessie wordt gestart zodra u de bovenstaande voorwaarden aanvaardt door te klikken op “OK”.

Voer alstublieft het sessienummer in, welke u heeft verkregen van uw ondersteunings medewerker, in het onderstaande vakje en druk op de knop “OK”.